Suzan Mandemakers voorgedragen als wethouder van Gemeente Loon op Zand

Afgelopen week heeft wethouder Frank van Wel ontslag genomen als wethouder van gemeente Loon op Zand. Hierdoor is een vacante functie ontstaan, waarbij de Loonse fractie en het bestuur van VVD De Langstraat gezamenlijk hebben gezocht naar een passende kandidaat. In Suzan Mandemakers hebben zij een passende kandidaat gevonden. Met haar bijna acht jaar ervaring binnen de gemeenteraad van Loon op Zand en een goede visie op de voorliggende dossiers is zij klaar voor deze functie. De fractie en het bestuur spreken het vertrouwen uit, dat zij het ambt van wethouder op een goede wijze kan vervullen, in het belang van de inwoners van Loon op Zand. De Loonse VVD fractie en het bestuur willen Suzan Mandemakers dan ook voordragen als nieuwe wethouder in de raadsvergadering op 14 oktober 2021. Pim Bruurmijn zal haar zetel in de gemeenteraad overnemen. Wij wensen de nieuwe VVD fractievoorzitter Richard de Kort en Suzan Mandemakers een goede samenwerking toe en hebben er vertrouwen in dat de continuïteit binnen de gemeente en de coalitie is gewaarborgd. Fractie VVD Loon op Zand en bestuur van VVD De Langstraat