Dag van de Ondernemer! VVD: Trots op onze ondernemers

Onze wethouder Frank van Wel “Ondernemers zijn heel belangrijk voor onze gemeente. Deze doeners zorgen in deze lastige tijd niet alleen voor hun gezin maar ook voor het personeel. En dat verdient een heel groot compliment. Ik zie bij onze ondernemers veel daadkracht, doorzettingsvermogen en enorm veel creativiteit.”

Vandaag is het de Dag van de Ondernemer. In onze gemeente tellen we zo’n 2000 ondernemers, klein en groot. Persoonlijk ontmoeten en vieren is dit jaar door COVID-19 lastig. Toch laten we dit moment niet zomaar voorbij gaan.

Vanochtend heeft onze wethouder bij enkele ondernemers een ontbijt bezorgd en heeft een speciale landingspagina ingericht www.loonopzand.nl/dvdo .

Vandaag brengen onze fractieleden Suzan, Richard, Werner, Michel en Pim verschillende bezoeken aan ondernemers om onze waardering voor hun durf en daadkracht over te brengen.

Wil jij met ons in gesprek om het ondernemersklimaat in onze gemeente te verbeteren, neem dan contact op met onze wethouder of onze fractieleden via www.loonopzand.vvd.nl .