Corné van den Dries

5175 SX Loon op Zand
Contact:tel: 06-54290357

Waarom VVD?

De VVD is een liberale partij die uitgaat van de kracht van de eigen persoon. Niemand is gelijk, maar we zijn allemaal gelijkwaardig. De overheid moet faciliteren maar niet betuttelen met overbodige regelgeving. DAAROM VVD

Als de VVD het voor het zeggen zou hebben wat gebeurt dan als eerste?

Werken aan een solide financiele huishouding van de Gemeente, kunnnen we dit niet alleen dan doen we dat met meerdere gemeentes.

Waar ben ik in het dagelijks leven mee bezig?

Consultancy in de grond weg en waterbouw aan overheden.

Wie is Corné ?

Corné van den Dries is geboren in 1973 en zijn gehele leven al woonachting in het dorp Loon op Zand. Na de lagere school de Springplank (nu: de Lage Weijkens) heeft hij de HAVO gevolgd op het Pauluslyceum te Tilburg. In 1999 heeft hij zijn studieloopbaan afgesloten op de Hogeschool Middenbrabant in de studierichtingen Civiele Techniek en Bouwtechnische Bedrijfskunde.

Direct na zijn afstuderen is hij gaan werken bij ingenieursbureau Oranjewoud waar hij diverse functies heeft vervuld: toezichthouder, werkvoorbereider en assistent projectleider. Vervolgens is hij gaan werken bij Wegenbouwmij Elshout BV. Nu is hij werkzaam bij Ingenieurs-, adviesbureau Flexurance BV en wordt veelal ingehuurd als projectleider bij overheidsinstellingen, aannemers en ingenieursbureaus. Gemeente Etten-leur, Ingenieursbureau Drechtsteden, Oranjewoud, A-lanes zijn hier enkele voorbeelden van.

Corné is lid van de volgende plaatselijke verenigingen: rijvereniging Duikse Hoef en van de Eerste Judoclub Kaatsheuvel. Zijn hobby’s zijn paardensport, jiu jitsu en tennis. Zijn favoriete vakantiebezigheid is skiën (naast het eten en drinken).